Zonnig - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Kit - WaarBenJij.nu Zonnig - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Kit - WaarBenJij.nu

Zonnig

Door: Kit Weissman

Blijf op de hoogte en volg Kit

02 Juni 2009 | Nederland, Voorschoten


Ten eerste iedereen bedankt voor de hartelijke berichten en de uitnodigingen die ik heb gekregen toen ik naar Nederland kwam. Sinds mijn aankomst ben ik bepaald niet beter bereikbaar geweest dan ervoor. Ik heb wel telkens mijn mail bekeken, maar helemaal niet beantwoord en ik heb ook nog maar weinigen van jullie gezien.En ik had me nog wel zo voorgenomen dat ik deze keer beter mijn best zou doen mijn vrije tijd te benutten om vrienden en familie te zien. Wanneer ik reis let ik altijd goed op signalen om me heen en pas daar mijn plannen op aan. Nu echter, ondanks het gegeven dat ik constant signalen krijg dat dit een tijd is van hereniging met vrienden en mensen die ik lang geleden uit het oog verloren ben, heb ik de kans aan me voorbij laten gaan.

De eerste maand in Nederland heb ik vooral tijd doorgebracht met mijn ouders. Het was rustig en fijn, zeker na een periode van drie maanden hard gewerkt te hebben.
Daarna was het tijd op zoek te gaan naar een bron/bronnen van inkomsten en dat is na twee weken gelukt. Ik werk nu op kantoor in Leiderdorp en af en toe klus ik bij door begeleiders van geestelijk en lichamelijk gehandicapten in Nootdorp en Scheveningen. Als ik bij die laatste fulltime had kunnen werken had ik het onmiddelijk gedaan, want man wat is dat verschrikkelijk leuk en dankbaar werk. Maar voorlopig, tot zeker halverwege juli, zit ik weer achter een beeldscherm mijn dag weg te tikken.

Ik ben van plan aan het eind van september een week in te lassen waarin ik op de fiets door Nederland ga rijden en op bezoek ga bij diegenen die dat leuk vinden. Als je het leuk vind dat ik bij je langskom en misschien ook blijf overnachten, dan hoor ik het graag!

Zodra ik er in mijn hoofd klaar voor ben zal ik mails gaan beantwoorden. Ik kan nog niet zeggen wanneer ... dat gaat dan wel weer op gevoel.

  • 02 Juni 2009 - 11:38

    Carola :

    Oh leuk fietsen door Nederland! Je bent meer dan welkom en tegen die tijd hebben we zeker een extra bed. Oh nu ook maar dan moet je je zelf goed opvouwen... Als ik mn oren moet ophouden voor een beeldschermbaan bij de Universiteit Utrecht, hoor ik het van je. En SORRY!!!!!! dat ik je nog steeds niet heb terug gebeld, ga ik doen! Liefs uit Oudewater.

  • 02 Juni 2009 - 18:44

    Janneke:

    Hey Kit, Je bent meer dan welkom! Take your time I am not going anywhere.

  • 02 Juni 2009 - 22:28

    Carla Brasília:

    Lieve Kit, zoals je weet was ook ik even in NL, 3 weken die voorbij vlogen! Ik heb inmiddels een andere oplossing gevonden om niet iedereen te hoeven bezoeken. Ik deed dit altijd heel trouw in het verleden, maar ik kwam altijd weer bekaf terug in Brasília en dan had ik nog niet iedereen gezien e/o gesproken, heel frustrerend. Ik heb ditmaal één familiebijeenkomst geregeld en één vriendenbijeenkomst. Dat sloeg erg goed aan en zo had ik iets meer tijd om te doen wat ik zelf wilde en moest doen. Neem de tijd om even tot rust te komen Kit, reizen is héél leuk maar ook héél vermoeiend, zeker als je voor langere tijd weg bent geweest. Liefs van Carla

  • 03 Juni 2009 - 07:59

    Miranda Lageman:

    Hey mop,

    Ik wist helemaal niet dat je in NL zat he. Zo zie je maar weer. Hoelang blijf je nog. Ja als je het leuk vind kun je altijd bij me terecht hoor, en het lijkt me gezellig je te ontmoeten weer. Misschien samen met Ellen of zo???

    Doeg meis,
    veel succes en een knuffel

  • 03 Juni 2009 - 21:27

    Michiel:

    Hoi Kit,

    geen probleem hoor, ik wacht rustig tot je zin&tijd hebt om een keer af te spreken. Ik ga het land voorlopig niet uit (behalve wat werk misschien maar dat is maar voor enkele dagen). Ik ben nog altijd bereikbaar op hetzelfde emailadres en telefoonnummer (als je dat nog hebt ;-) ).

    Ik wacht hier rustig af...

    Groetjes,

    Michiel

  • 26 Juni 2009 - 22:39

    Bart:

    Ha Kit, het lijkt mij zo moeilijk om elke keer weer te schakelen tussen oost en west.
    Gaat het goed met je?

    liefs

  • 16 Juli 2009 - 12:22

    Gilbert:

    Hoi Kit,
    Wees welkom in zonnig NL
    gilbert
    Altijd welkom natuurlijk maar er zullen wel veel mensen in de rij staan. Groetjes,

    Monique

    laat ons weten als je in de buurt bent!
    Een slaap/logeerkamer hebben we niet, maar een slaapplek, altijd!

    gilbert



  • 19 Augustus 2009 - 10:46

    Lucette:

    Ha die Kit,
    Lees net dat je weer thuis bent. Natuurlijk ben je van harte welkom in het Houtense en het lijkt me heel leuk om je weer eens te zien. Misschien een idee om samen met een paar anderen af te spreken, zo heb je gelijk meerdere vliegen in een klap en het is natuurlijk gezellig.
    liefs Lucet

  • 04 November 2009 - 12:20

    Corrie De Heus:

    Dag Kit,
    Ik wil je graag uitnodigen voor een reüni bij APS op 14 november aanstaande.
    Als je wilt, graag je adres doorgeven aan Corrie de Heus, APS
    030-2856600

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

Pilgrim zonder doel

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2009

Zonnig

06 April 2009

Lente

28 Januari 2009

chúc mung nam moi!! - happy new year!!

15 Januari 2009

You are being served

15 December 2008

BVN
Kit

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 159391

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 30 April 2012

Stilte in de storm

10 Oktober 2011 - 29 April 2012

Het leven is een groot festival!

30 April 2010 - 29 April 2011

Het nodige geluk

30 November 2007 - 10 April 2009

Pilgrim zonder doel

16 Juni 2004 - 22 Juni 2007

Drie jaar en zes dagen snuffelen

Landen bezocht: