Lente - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Kit - WaarBenJij.nu Lente - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Kit - WaarBenJij.nu

Lente

Door: Kit Weissman

Blijf op de hoogte en volg Kit

06 April 2009 | Thailand, Chiang Mai

Het geld was op en ik had een keuze te maken:terug naar Nederland in de winter of in warmere oorden werken voor eten en onderdak en zo wachten op de Nederlandse lente...

Dat was ruim drie maanden geleden. Ik heb al die tijd geschuild in Muine, waar ik overigens een heerlijke en drukke tijd heb gehad, ben ik nu sinds ruim een week terug in Chiang Mai, Thailand.Ik had nog wat spullen op te halen en andere spullen die een tijdelijk onderdak nodig hadden, en natuurlijk kon ik zo even wat vrienden bezoeken.Op de diefstal van mijn fiets na, is het een fijne week geweest.

Vanavond, rond een uur of zes vertrekken Mijo, Sin Jeoung en ik met de bus naar Bangkok. Alleen Mijo zal hier binnenkort terugkomen. We zijn alle drie hartstikke blut en twee van ons hebben besloten in ons moederland bij te tanken. Mijo komt over een maand hier terug om vrijwilligerswerk in Mea Sot te gaan doen. Ze is nog niet klaar voor Korea.

Ik ben wel klaar voor Nederland hoor!! Ik heb genoeg kleding bij me om me warm te houden, en kijk er enorm naar uit mijn familie en vrienden weer te zien.
Op vrijdag 10 april a.s. kom ik aan in Dusseldorf en dan zo snel mogelijk door naar Nederland. Vanaf dan ben ik weer thuis bij mijn ouders te bereiken. Ik hoop jullie snel te zien!!

Dikke zoenen en knuffels, Kit


  • 06 April 2009 - 08:01

    Lilian Lucas:

    Hi Kit, dat is gezellig, zie echt uit naar je komst hoor, hier is het ook lekker weer, dus dat zal wel niet zo'n heel grote wenning zijn qua temperatuur dan wel te verstaan he, kus Lil.

  • 06 April 2009 - 08:39

    Mams:

    Heerlijk Kitje dat je weer een aantal maanden thuis bent.
    Tot vrijdag!

  • 06 April 2009 - 10:52

    Janneke:

    Hopelijk lukt het deze keer wel om elkaar even te zien! Goede reis en welkom in Nederland.
    X.

  • 06 April 2009 - 11:07

    Michiel:

    Ik ben benieuwd of je een vervolg weet op je olifantenverhaal... Goeie reis terug en tot binnenkort!

  • 06 April 2009 - 12:01

    Carola:

    Naar Nederland, verrassend! Geniet vooral van je laatste dagen Bangkok. En tot snel.

    Liefs uit Oudewater

  • 06 April 2009 - 13:22

    Clarisse:

    Heeeeee Kitje!

    Gezellig dat je weer komt! Ik vroeg me al af of het nog ging gebeuren dit voorjaar, en ja hoor! Mijn meisje is intussen alweer 12 weken 'oud'. Gaat supergoed met ons. Tot snel dan en goeie reis!
    liefs
    Claris

  • 06 April 2009 - 14:39

    Frederike:

    heee, das goed nieuws!! Leuk je weer s te kunnen zien. t is hier goed toeven hoor!! tot snel

  • 07 April 2009 - 12:03

    Nienke:

    Hoi Kit, wat FIJN dat je weer naar Nederland komt!!! Ik vind het heeel fijn om 'LIVE' met je bij te praten. Het weer is hier trouwens niet winters hoor, met mijn verjaardag (3 apr.) hebben we buiten gezeten, was 20 gr. (voor jou natuurlijk peanuts). Ik ben heel blij dat ik je weer kan zien! Het wordt wrs. wel na 15 mei, want jij hebt het natuurlijk erg druk, en wij zijn 3 weken naar Florida (vanaf 18 april). Maar we gaan elkaar Écht wel zien!!!!
    doei, goeie reis alvast, dikke kus!!
    Nienke, Jean en Silke

  • 07 April 2009 - 17:10

    Kris:

    Hi Kit!
    Ik neem niet vaak de tijd om te reageren op je berichten. Wel wil ik kwijt dat ik het erg leuk vind om te lezen wat je doet en waar je uithangt.
    Wellicht zie ik je als je in Nederland bent. Neem me wel vaker dingen voor. Maar het uitwerken van mijn plannen....
    Een goede reis, veel liefs, ook aan het thuisfront,
    Kris

  • 07 April 2009 - 19:24

    Carolien:

    Lieve Kit!
    Wat een surprise!!! Heerlijk zeg!
    Tot gauw, goede reis en veel liefs uit Drenthe xoxox

  • 08 April 2009 - 10:42

    Mireille:

    Fijn dat je weer (een tijdje) hier bent!. Zie je snel! XXX

  • 29 April 2009 - 13:05

    Hee Kitje:

    waar zit je? ben je mobiel? laat even horen!
    liefs
    fred

  • 20 Mei 2009 - 10:51

    Moez Kahlia:

    hey kit ik ben moez ik ziet nu in nederland ik woon bij purmerend ik wil graag met je even contact hebben groetjes moez

  • 25 Mei 2009 - 15:09

    Janneke:

    Hallo lieve dot, ben je al geacclamatiseerd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Pilgrim zonder doel

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2009

Zonnig

06 April 2009

Lente

28 Januari 2009

chúc mung nam moi!! - happy new year!!

15 Januari 2009

You are being served

15 December 2008

BVN
Kit

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 159416

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 30 April 2012

Stilte in de storm

10 Oktober 2011 - 29 April 2012

Het leven is een groot festival!

30 April 2010 - 29 April 2011

Het nodige geluk

30 November 2007 - 10 April 2009

Pilgrim zonder doel

16 Juni 2004 - 22 Juni 2007

Drie jaar en zes dagen snuffelen

Landen bezocht: