chúc mung nam moi!! - happy new year!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kit - WaarBenJij.nu chúc mung nam moi!! - happy new year!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kit - WaarBenJij.nu

chúc mung nam moi!! - happy new year!!

Door: Kit Weissman

Blijf op de hoogte en volg Kit

28 Januari 2009 | Vietnam, Hanoi

Ahhhhh, wat is het weer lang geleden dat ik iets aan de site heb gedaan.
Er is ondertussen veel gebeurd, zo verblijf ik momenteel in Vietnam voor "onbepaalde" tijd.
Een vriend van mij hier in Muine, Thanh, belt me eens in de zoveel tijd op om me over te halen naar Vietnam te komen en daar met hem te werken. Zo ook afgelopen november en deze keer had ik wel interesse. Met dure maanden achter de rug kon ik best even een paar goedkope maanden gebruiken en zo vloog ik net na de kerst naar Vietnam om Thanh daar te helpen met het restaurant waar hij werkt en met de tours die hij verzorgt. Het zijn drukke en erg leuke weken geweest.

Een paar dagen terug zijn we hier het nieuwe jaar ingegaan en voor die gelegenheid reisde ik samen met Thanh en zijn broer af naar de Mekong Delta waar zijn ouders en de rest van zijn familie woont. Ik vierde daar mijn verjaardag -wat overigens geen succes was- en kwam erachter dat mijn bezoek aan de Mekong last had van slechte timing. Zodoende ben ik gisteren alleen terug naar Muine gegaan en heb nu een paar dagen vakantie! Lekker naar het strand met een boek en eindelijk eens een duik nemen in de zee!
Ik ben druk aan het schrijven, beantwoorden van mails en dergelijke, en zal binnenkort iets meer vertellen over de dagelijkse gang van zaken hier.
Wel heb ik alvast twee stukken dagboek van het fietsen in Thailand op de site gezet en een relaas over een avond in het restaurant waar ik tot voor kort hielp. (Na de nieuwjaarsviering zullen we starten bij een nieuw restaurant.)

De foto's zal ik zometeen ook uploaden, dus wanneer de snelle luitjes onder jullie die willen zien, zal je aan het eind van de dag nog eens moeten checken.

Heel veel liefs en tot binnenkort! Kit

  • 28 Januari 2009 - 09:36

    Annette:

    Ha. Happy bday!! Wat een hilarische video. Deze snelle Jelle heeft de foto's al gezien en vond ze prachtig. Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal. Blijf je daar werken of ga je nog door? Hier alles same old, maar erg goed!! Groetjes

  • 28 Januari 2009 - 09:50

    Gilbert:

    Leuke foto's, leuk restaurant-terras, leuk verjaarsfeestje bij leuke mensen.
    Gefeliciteerd nog vele zonnige dagen op je exotische plekjes!!
    Echt, om jaloers op te zijn, zit ik hier op m'n werkplek achter 't raam, tis weliswaar zonnig maar wel een graad of 5 buiten.

    Veel plezier geluksvogel!

  • 28 Januari 2009 - 10:26

    Carola:

    Oh je bent lekker in Vietnam tussen Saigon en Nha Trang. Lijkt me mooi daar! Ik ga je andere verhalen even lezen enne nog Van Harte! Ik heb feest gevierd op je verjaar dag.

    Liefs uit Oudewater (wonen we sinds een maand)

  • 28 Januari 2009 - 10:36

    Miranda Lageman:

    Hey Meis,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zou je bovenbenen en "achterwerk" wel eens willen zien van al dat fieten. Chapeau, tjemig wat een tocht.

    Dikke kus uit het koude maar zonnige Nederland,

  • 28 Januari 2009 - 15:46

    Michiel:

    Hoihoi,

    jij ook gelukkig nieuwjaar en nog gefeliciteerd. Je bent niet de enige die hopeloos achter loopt in het beantwoorden van mail.

    Veel plezier!

  • 01 Februari 2009 - 08:45

    Lilian:

    Ha lieve Kit,

    Wat jammer dat jereis naar de mekong delta niet was wat je ervan verwachte.
    Veel succes in het nieuwe restaurant.

    Veel liefs Lilian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Pilgrim zonder doel

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2009

Zonnig

06 April 2009

Lente

28 Januari 2009

chúc mung nam moi!! - happy new year!!

15 Januari 2009

You are being served

15 December 2008

BVN
Kit

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 159395

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 30 April 2012

Stilte in de storm

10 Oktober 2011 - 29 April 2012

Het leven is een groot festival!

30 April 2010 - 29 April 2011

Het nodige geluk

30 November 2007 - 10 April 2009

Pilgrim zonder doel

16 Juni 2004 - 22 Juni 2007

Drie jaar en zes dagen snuffelen

Landen bezocht: