laatste nieuws - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kit - WaarBenJij.nu laatste nieuws - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kit - WaarBenJij.nu

laatste nieuws

Door: Kit Weissman

Blijf op de hoogte en volg Kit

19 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

Even snel een update. Ik zit hier als een bezetene te tikken achter het scherm. Zoals gewoonlijk kom ik tijd tekort. Ja ja, zelfs hier.

Eergisteren ben ik een Koreaanse kennis/vriendin van me onverwachts tegen het lijf gelopen en ze heeft me uitgenodigd met haar en haar vrienden mee naar Laos te gaan. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Het betekend in ieder geval twee weken geen internet en meer dan dat: een nieuw avontuur!! Een waar ik al lang naar heb uitgekeken, want ik hoor van iedereen dat Laos FANTASTISCH is. Ik laat het jullie weten. Binnenkort meer.

Tot dan wens ik jullie alvast een fijn Chinees nieuwjaar (omdat ik veel te laat ben met de wensen voor Westers Nieuwjaar en) omdat het Thaise nieuwjaar, we leven hier in het jaar 2549, pas in april begint. Officieel dan.

Dag lieverds!

  • 19 Januari 2006 - 14:08

    Giti:

    Hoi lieve Kit,
    Jij bent een echte wereldburger geworden. "Eergisteren ben ik een Koreaanse kennis/vriendin van me onverwachts tegen het lijf gelopen", ja, dat is me wat!
    Ik ben inderdaad benieuwd naar je verhalen over Laos.
    Jij ook een goed nieuw jaar gewenst. Al geef ik mijn voorkeur van de westerse wereld.

    Momenteel is er heel veel te doen, op het werk en privé. Misschien een beetje te...
    ik ben de gelukkigste oma van deze kant van de aarbol, ondanks dat mijn klindochter nies van me wil hebben. Ik noem haar een koude handige, schreeuwende hongerstraker! Haar slaapkamer is zo koud dat ze vast beroren is, ze huilt veel en ze weigerst te drinken uit de fles. Als haar moeder thuis is, dan werpt ze zich op haar borst, zuigt in een minuut leeg en lacht. Nou ja, het went... ik ben dol op haar, hoe dan ook.

    tot je volgend berciht,
    veel liefs,
    giti

  • 19 Januari 2006 - 14:57

    Max.:

    Heee Kit,..
    Wat leuk dat je daar in Chang Mai zit. Ik heb daar 4 weken geleden nog rond gehuppeld hahaha. En een hele goede beslissing van je, dat je naar Laos gaat.
    Heb niets anders dan goeds over dat land gehoord tijdens mijn vakantie daar.
    Have a great time, and all the best wishes for you.

    groetjes,
    Max.

  • 24 Januari 2006 - 15:37

    Carolien:

    HAPPY BIRTHDAY!!! Lang zal ze leven in de gloria!!! Ik proost vandaag op jou Kit, enne, ben speciaal naar de internetshop om je te feliciteren!
    Laos? GEWELDIG!
    Hier in Amsterdam alles onder controle. Koud is het wel en bij mij alweer een tikje burgerlijker: ik heb een kat - Pim (potentieel interessante man)! MIAUW!
    Verjaardagszoen van mij uit Amsterdam voor jou daar!
    XXX Carolien XXX

  • 27 Januari 2006 - 11:21

    Jelmer:

    Waaah!!! Meisie, wat ben je goed bezig! Ik moet eigenlijk ook wel een keer die kant op :) NL is koud, kill, ingekakt, achterdochtig, saai, bleuh... blijf maar lekker daarzo ;)

    x, jelmer

  • 04 Februari 2006 - 20:44

    Ikke:

    Hey Kit,
    Ik ben er een beetje laat mee, maar: Gelukkige verjaardag!!
    Beste wensen van je zuiderbuur!

    Het ga je goed Kit, see ya.

  • 11 Februari 2006 - 11:49

    Carolien:

    Gewoon even zeggen dat ik aan je denk. Veel liefs uit Amsterdam xxx Carolien

  • 16 Februari 2006 - 08:37

    Hettyweissman@hotmail.com:

    Hoilieve Kitje,
    Je weet allang dat wij je reisverhalen fantastisch vinden en met ons vele anderen. We missen ze nu al enige tijd omdat jij het op jouw manier druk hebt. We zijn pas bij jou geweest in Thailand wat geweldig was maar als wij je verhalen lezen zijn we er ook altijd helemaal bij. We hopen dan ook dat we binnenkort weer kunnen genieten van je reisverhalen en ook van je prachtige foto\'s.
    Dikke knuffels,
    Paps en Mams

  • 16 Februari 2006 - 15:29

    Ria Verdu:

    een van de VROM-tuttenclub; gisterenavond bij je ma en pa verwend met een heerlijke maaltijd. Kan je mij in je verzendlijst opnemen. Mijn e-mailadres is:
    ria.verdu@12move.nl. Wat ben jij afgevallen zeg. Geweldig. Vanaf nu ga ik je berichten lezen, meer tijd als pre-personado!
    Veel geluk en wijsheid, Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Drie jaar en zes dagen snuffelen

Recente Reisverslagen:

24 April 2007

de tien dagen grens ...

27 Maart 2007

eigenweissman³

26 Februari 2007

toen het leven nog niet zwaar was ....

12 Februari 2007

Een andere wereld

09 Februari 2007

op naar meer
Kit

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 159477

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 30 April 2012

Stilte in de storm

10 Oktober 2011 - 29 April 2012

Het leven is een groot festival!

30 April 2010 - 29 April 2011

Het nodige geluk

30 November 2007 - 10 April 2009

Pilgrim zonder doel

16 Juni 2004 - 22 Juni 2007

Drie jaar en zes dagen snuffelen

Landen bezocht: