tussenstand - Reisverslag uit Delhi, India van Kit - WaarBenJij.nu tussenstand - Reisverslag uit Delhi, India van Kit - WaarBenJij.nu

tussenstand

Door: Kit Weissman

Blijf op de hoogte en volg Kit

23 April 2005 | India, Delhi

Hey lieve mensen,

Jullie hebben weer het een en ander aan berichten langs zien komen. Het zijn verhalen uit mijn dagboek over twee trekkingen: Jomson en Langtang en een paar dagen raften op de Kali Gandaki. Ook 'nieuw' is een verhaal over Varinassi, ondertussen al weer twee maanden geleden. Als je het allemaal wilt lezen, ga er dan maar goed voor zitten want het zijn behoorlijke lappen tekst. Ik hoop dat het een goede impressie geeft van de fantastische twee maanden die nu achter me liggen.

Morgen verlaat ik Nepal om terug te keren naar India. Ik heb in Nepal een onstilbare honger in trekken gekregen en zal ook in India proberen een paar van die mooie tochten te gaan doen. Dat wordt lastiger dan het hier was, want ik had het geluk met twee fantastische meiden op pad te zijn! Zo goed als nu kan ik het niet meer treffen. Gudrun vertrekt morgen ook naar India en we zullen, zeer verdrietig, Janneke hier moeten achterlaten. Ik geef haar groot gelijk dat ze nog even in Nepal blijft.

Van Gudrun zal ik ook zeer binnenkort afscheid moeten nemen. Ze gaat aan het eind van volgende maand naar huis. Ik hoop dat onze paden voor die tijd nog eens kruisen; Gudrun gaat in India een andere richting op dan ik. We zullen zien. Het zal ongelooflijk vreemd zijn die vrolijke krullebol te moeten missen in de bergen. Wie wordt nu de haas? De huppelgeit?

Maar goed, weer op naar het volgende avontuur. Ik zal uiteraard blijven pogen de website up to date te houden. Het was niet makkelijk tijd te vinden met zulk fijn gezelschap. Blijf vooral schrijven en reakties plaatsen, ik geniet er enorm van te weten hoe het bij jullie gaat.

Heel veel liefs en dikke knuffel. Tot snel!