even bij kletsen - Reisverslag uit Dehradun, India van Kit - WaarBenJij.nu even bij kletsen - Reisverslag uit Dehradun, India van Kit - WaarBenJij.nu

even bij kletsen

Door: Kit Weissman

Blijf op de hoogte en volg Kit

04 September 2005 | India, Dehradun

Ik heb heel wat bij te kletsen. Het is weer al weer een maand geleden dat ik iets op mijn site plaatste en nog veel langer geleden dat ik iedereen even een antwoord op hun berichten en mails stuurde.

Ik heb nu zes nieuwe verhalen op de site gezet en ik moet bekennen, het zijn bepaald niet de beste die ik ooit heb geschreven.
Dus alleen als je familie bent en het doet uit liefde of als je te veel tijd om handen hebt zou ik me er aan wagen als ik jou was. Of beter nog, als je moeite hebt met slapen.
De foto's zijn, meen ik, wel de moeite waard. De snelste manier om ze te zien is naar het foto album te gaan en de onderste series aan te klikken.

Ik blijf in India tot ongeveer 18 oktober, waarna ik naar Thailand of Myanmar ga. Voor die tijd hoop ik nog een paar trekkings hier te maken die ongetwijfeld meer saaie verhalen op zullen leveren. Mijn excuses. Weet dat ik het ondertussen vreselijk naar mijn zin heb en ik maak het goed met jullie wanneer ik me in Zuid-oost Azie bevind.

Lieverds, blijf vooral schrijven! Ik schrijf echt binnenkort terug. Echt waar! Beloofd. Hand op mijn hart! Ik werk er al hard aan.

Tot dan heel veel liefs. Kittekat.

PS: let s.v.p. niet op de spelfouten. Ik had de moed niet de verhalen te herlezen.

• 04 September 2005 - 12:34

Femke:

hahahahaha.
    Nee joh, ik bewaar juist je verhalen voor als ik saaie klusjes te doen heb, heb ik mooi even wat afleiding en excuus voor uitstelgedrag.

Blijf dus die 'saaie' verhalen maar schrijven, dat herinnert me er tenminste aan dat het leven meer is dan opstaan, werken, eten, slapen, opstaan, werken, eten, slapen, opstaan, werken, eten, slapen, opstaan, werken, eten, slapen, opstaan, werken, eten, slapen, opstaan, huis schoonmaken, eten, slapen, opstaan, 1 dag in de week iets leuks doen, en dan weer 5 dagen opstaan, werken....

Nouja, het is wel duidelijk denk ik.

groetjes femke

• 04 September 2005 - 12:49

Carola:

Was lekker even bij te kletsen, lieve groeten van Frederike, ze belde net nadat we elkaar hadden "gesproken"
    Ik ga op pad, nog even wat kleren bij elkaar verzamelen en go!
    Veel liefs

P.S. ga je verhalen gewoon lezen

• 14 September 2005 - 08:12

Nanne:

Hey Kit,

Ben benieuwd waar je ondertussen uithangt. Ik zit weer in NL. 'Cultuurshock' en jetlag cq vermoeidheid zijn wel de goede woorden.
    Ik mail je snel!

Liefs Nanne

• 14 September 2005 - 10:44

Annet:

Ola Kit, wekenlang vol spanning uigekeken naar je update (incl. fam) en hier is ie eindelijk. Superleuk om alvast foto's en verhalen te zien. Zondag, 11 sept. zijn we aangekomen (geen stripsearch). Ik heb vrijdag al 1e tentamen, dus duim maar voor me. Ik kijk uit naar je nieuwe avonturen. liefs