bijpraten - Reisverslag uit Tak, Thailand van Kit - WaarBenJij.nu bijpraten - Reisverslag uit Tak, Thailand van Kit - WaarBenJij.nu

bijpraten

Door: Kit

Blijf op de hoogte en volg Kit

21 November 2010 | Thailand, Tak

Het is weer een tijd geleden dat ik verhalen heb geplaatst, ik weet het. Om over het beantwoorden van mails het maar helemaal niet te hebben. Daarin heb ik geloof ik een jaar achterstand...

Om het positieve te benadrukken: ik heb zojuist vier verhalen geplaatst, ik hoop dat ze een beeld geven van mijn reis de afgelopen maand.

Op dit moment ben ik in Tak, ongeveer 90 kilometer ten oosten van Mae Sot waar ik de afgelopen twee weken ben geweest. Over die twee weken valt een hele hoop te schrijven en daar ben ik nu druk mee bezig. De verhalen en de foto's zijn in ieder geval onderweg.

Ik hoop dat niet al te veel van jullie ondertussen volledig zijn afgehaakt en kijk uit naar reakties!

Heel veel liefs, Kit

  • 21 November 2010 - 09:55

    Bob:

    Bijzondere verhalen, erg leuk om te lezen. Blijf ze schrijven!

  • 21 November 2010 - 12:08

    Carla Stoet:

    Brasília, 21-11-2010 Het is alweer bijna kerstmis en dat zei ik in januari van dit jaar ook al!!! Vandaag 5 mailtjes binnen gekomen met meldingen van je reisverslagen , leuk om dit op zondagochtend te ontvangen zodat ik ze achter elkaar heb kunnen lezen. Wat een bijzonder leven heb je toch Kit. Ik dacht er laatst nog aan om je moeder te vragen of het goed met je gaat omdat ik niets meer van je hoorde. Ik hoop dat je je verdriet inmiddels een plaats hebt kunnen geven.
    Veel liefs vanuit een regenachtig maar warm Brasília.

  • 21 November 2010 - 13:16

    Frederike:

    heee kitje, wat fijn te horen dat je nog steeds met plezier aan het reizen bent. Hoop dat het goed met je gaat. Zat net fotos te kijken en vond de foto van jou met Guus en Sil spelletje aan het spelen... en nu dan je verhaal. Niet voor niets op 1 dag denk ik dan.
    Blijven schrijven hoor, ik lees je.
    Liefs Frederike

  • 21 November 2010 - 16:13

    Carola:

    Echt niet dat ik afhaak, al schrijf je 3 jaar niet. Wel fijn van je te "horen" Ik ga zo eerst weer naar beneden verder klei vormen maken en eten dan je verhalen lezen. Blijven genieten daar, maar dat lukt goed zo snel te zien!

    Liefs uit Oudewater, NL hihi
    Carola en mannen (oh en met een dik buikie)

  • 22 November 2010 - 09:20

    Miranda Lageman:

    Leuk weer wat van je te lezen. En nee hoor ook ik haak niet af.
    Blijf een trouwe volger van je ;-).
    Wat heb je toch een prachtige ervaringen en wat schrijf je het beeldend op. Dat neemt niemand je meer af, en ik vind het fantastisch te mogen meegenieten voor je 'levensreis'.

    Dikke knuffel.

  • 14 Maart 2011 - 14:11

    Mams En Paps:

    lieve kit laat ons even weten waar je nu zit. We hebben al enige tijd niets gehoord en zijn een beetje ongerust. (14 maart 2011)

  • 01 April 2011 - 12:03

    Yvonne:

    Hoi Kit,

    Heb met veel plezier je verhalen gelezen. Heb zin om het gewoon van jezelf te horen .... dus wanneer ben je er weer?

    Groetjes,

    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Tak

Het nodige geluk

Reis door Azie om bekende en onbekende plaatsen te bezoeken...

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2011

Mammapap

25 Februari 2011

Oh happy day

21 November 2010

bijpraten

02 November 2010

prinses op de erwt

30 Oktober 2010

Rust(eloos)
Kit

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 159288

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 30 April 2012

Stilte in de storm

10 Oktober 2011 - 29 April 2012

Het leven is een groot festival!

30 April 2010 - 29 April 2011

Het nodige geluk

30 November 2007 - 10 April 2009

Pilgrim zonder doel

16 Juni 2004 - 22 Juni 2007

Drie jaar en zes dagen snuffelen

Landen bezocht: