nieuwe verhalen - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Kit - WaarBenJij.nu nieuwe verhalen - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Kit - WaarBenJij.nu

nieuwe verhalen

Door: Kit

Blijf op de hoogte en volg Kit

01 December 2014 | Maleisië, George Town

Ben je benieuwd naar nieuwe verslagen over mijn omzwervingen? Laat het me weten door hier een reaktie met je email achter te laten, of mij een mail te sturen.

Na jaren neem ik dus afscheid van waarbenjij.nu.
De nadelen van dit format zijn de overhand gaan nemen en nu ben ik er dus klaar mee. Ik zal niet zo onbeleefd zijn om mijn nieuwe plek hier te adverteren, maar laat ik wel zeggen dat ik dit al veel langer geleden had moeten doen. Lang leve de vrijheid!!!

;-)

Kit

  • 01 December 2014 - 13:08

    Frederike:

    hoi lieve kit,
    ik vind het leuk om je verhalen te blijven lezen hoor!

    liefs
    Fre

  • 01 December 2014 - 13:19

    Bob:

    ik ook.

    Reis ze!

    Bob

  • 01 December 2014 - 13:26

    Carolien:

    Ik wil heel graag je verhalen lezen! Mijn emailadres heb je nog... Toch? LIEFS!

  • 01 December 2014 - 13:33

    Carla Teunissen:

    Hoi Kitty, fijn om te lezen dat je de draad van het reizen hebt opgepakt, geniet er maar weer van.
    Wij gaan 3 maanden naar Brazilië en lezen daar graag weer je belevenissen, leve de vrijheid en leve de automatisering.......
    Groetjes,
    Carla

  • 01 December 2014 - 14:00

    Lilian Lucas:

    Hi Kit,
    Ik houd me aanbevolen voor je verdere reisperikelen. Dikke kus, Lilian.
    P.s. gefeliciteerd met je mams!

  • 01 December 2014 - 15:58

    Nienke Stuiver:

    Hoi Kit!

    Long time no see (or see, for that matter....) Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het met je gaat! Als ik het goed zie, ben je nu in Maleisië? Dat is ons plan ook nog steeds! Silke zit nu in brugklas, het moet nog ff wachten.... Maleisie ligt er volgend jaar of het jaar erop ook nog wel....
    Ben je allang weer op reis, of ben je de hollandse kou ontvlucht?! Hoop snel weer je reisverslagen te lezen. Goede reis, veel plezier, kijk goed uit, maar vooral: GENIET! xxxxNienke

  • 02 December 2014 - 13:52

    Miranda Lageman:

    Hey Kit,

    Leuk om weer een teken van leven van je te krijgen. Natuurlijk wil ik je graag blijven volgen!
    En van je/de vrijheid geniet je volgens mij al jaren, toch haha.
    Echt ik heb nog steeds grote bewondering voor je.

    Dikke knuffels,
    Miranda

  • 06 December 2014 - 00:28

    Carola:

    Yes lees graag je verhalen! Ben benieuwd naar je nieuwe plek, ach af en toe een beetje reklame is toch niets mis mee :-) Fijne dag en knuf, Carola

  • 22 December 2014 - 22:24

    Wim:

    Tuurlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, George Town

Stilte in de storm

Partime pensioen .....

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

nieuwe verhalen

01 December 2014

nieuwe verhalen

24 Januari 2013

Verjaardag

03 Januari 2013

Nieuw jaar!

24 December 2012

schoonheid
Kit

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 159256

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 30 April 2012

Stilte in de storm

10 Oktober 2011 - 29 April 2012

Het leven is een groot festival!

30 April 2010 - 29 April 2011

Het nodige geluk

30 November 2007 - 10 April 2009

Pilgrim zonder doel

16 Juni 2004 - 22 Juni 2007

Drie jaar en zes dagen snuffelen

Landen bezocht: